Krizová komunikace se zákazníkem
Pracovní nasazení farmaceutických asistentů je v posledních dnech opravdu vysoké a komunikace se zákazníky v souvislosti se situací kolem onemocnění COVID – 19 není pro žádného z expedientů jednoduchá. A přesto, že riziko nákazy je veliké, i nadále poskytují zdravotní péči každý den.
Abychom farmaceutickým asistentům ulehčili jejich těžkou práci, ČKFA připravila tipy efektivní komunikace se zákazníky, které jim pomůžou zvládnout i tu nejnáročnější situaci. Díky této komunikaci dokážou efektivně zvládnout námitky i konfliktní situace.
Podklady pro Krizovou komunikaci se zákazníkem najdete ZDE: Krizová komunikace pro farmaceutické asistenty
ČKFA si váží práce každého farmaceutického asistenta, který zůstává v první linii a pomáhá pacientům zvládnout tuto nelehkou situaci.
Všem děkujeme za podporu a pomoc.
ČKFA